jag är inte tillgänglig på spotify!



Till skillnad från vissa andra ()

Jessica: "jaa men elin kan man inte få fram på spotify?? Hon är ju bäst IRL liksom"
Klockren tjej!


Idag har varit en dag som är skit egentligen, för jag har varit så trött, så jävla trött, på skolan, på tanten, på tåget som skriker en i öronen och på tentorna som jag lyckas göra små fel på om och om igen. Och på möten som jag inte hann med! Och på helgen som känns som en jävla röra ja och glömde jag nämna livet?
Varför ska man göra så många val för? Jag tycker inte om val. Skulle exempelvis välja om jag ville ha med mig en macka till skolan imorrn.

Frida: "Elin, vill du ha en baguette?"
Jag: "ååhhaaahhh GAAAAH!"
Mamma: "Jag tror Elin har beslutsångest igen"

Förövrigt ligger den där pluggångesten som ett moln över mig - det blir till att ta tag i det imorrn Elin lilla!


Jag önskar mig en överraskning, något oväntat och helst med massa blommor, ett anonymt blombud, de skulle vara helt fel, eller kanske ett paket med en stor röd rosett, en kärlekshälsning på lugna favoriter -  Något, anything. Eller att sova i någons famn, en stund. Jag känner mig så jävla slut och överkörd. Överkörd - det var helt fel ordval.
Det är ruskigt obehagligt när man ibland inser hur liten och klen man kanske faktiskt är ibland, eller när man bara låter sig känna så. Jag behöver det.


P.s förövrigt (igen) tog jag baguetten. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0