Ja mina sinnes hunger, som hetsar mig och jagar blir ett jubel alla dagar!


*Jag hade en period i mitt liv då jag gillade poesi. Eller ja, om jag ska vara ärlig var det väl så att jag och inga hade en period då vi låste in oss på toaletten och läste poesi - att jag sedan hade skrivit av några dikter i min "jag tror jag är så konstnärlig"-klipp och klistra bok gör det bara ännu bättre. Poesi är fan underbart somliga dagar!

Kanske idag är en sådan dag då det skulle passa sig bra? Fan vilket jävla väder det är utanför, känner inte för att klä på mig och traska iväg. Men jag kommer göra det ändå, ska ju träffa världens bästa Andrew!
Sen ska jag glo på utbudet av underkläder i stan, ja, jag ska glo, ekonomin tillåter inga utsvävningar nu (hint, om du känner att jag är värd att bli lite bortskämd tar jag gärna emot anonyma och oanonyma gåvor).

Håller tummarna för Ingo idag också, hon som strax hoppar in i en ny ålderskryssruta ; )



Och bara för det bjuder jag på den här bilden - vad är detta?!
Jag asgarvar så fort jag ser den och just därför kommer den inte upp på ansiktsboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0