I try to make myself believe that planet earth turns slowly


"Varför väljer tjejer alltid skit-killar?" - en upprepad fråga av många, av mig själv till och från i mitt unga liv, av mina vänner till och från i deras liv, av killar som känner sig orättvist behandlade eller bara av killar. Fick höra det så sent som i lördags. Varför gör tjejer alltid så?

Ja, jag är inte rätt person att fråga.
Varför?
För jag aldrig skulle ....eller jo, det skulle jag säkerligen, iaf gjort.

Fast jag tror, och det är naivt av mig, men ändå. Att det alltid finns ngt gott i alla, ja eller nästan alla iaf.
Vem är jag att dömma folk?
Vem är jag inte att dömma folk..

Nu hamnade vi off-pist som man skulle kunna uttrycka det, men att försöka tvinga sig på en tjej som är tokdeckad kanske inte är helt oskitigt?

Jag är fucked up på detta plan, kanske beror det på en gång... Jag har aldrig tänkt på det som något sådant för jag gillade honom (med betoning på gillade). Hur mycket skit tar vi tjejer egentligen?


En jävligt bra fråga, och nej, det finns ingen nutid i detta och ja, jag mår för jävla bra! Men ibland är det viktigt att bli lite konfunderad och kanske ta sig en funderare om hur man egentligen fungerar själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0