hets helg


Hektisk eller Hetsig helg. De är frågan. Hets får det bli punkt slut.

Dagen har bestått av följande - plugg,"framtidssamtal" med mamma (och nej inte ngt sådant - vad har du gjort elin med dig själv, helgen måste ta slut?), sprungit förbi saint, tränat och självklart duschat (alltid en dusch - inte lukta usch!) för att sedan bege mig till Inga och fira henne med släkt och vänner!

Träningen i sig va så jävla pinsam - idag var det tur att jag inte glodde i spegeln när vi dansade kände jag, någon gång måste man ju känna så också.

Hos Inga bjöds de på mat och massa tårta samt trevligt sällskap! Riktigt mysigt.

Och lagom tills nu har jag dragit igång en tvätt - kanske är jag lite manisk ändå?

You are the sun
you are the only one
my heart is blue
my heart is blue for youu
Be my, be my, be my little rockn roll queeen

You are so coool
You are so rocknrooll


Gaaaaaah!! Vare någon som sa dans imorrn?? Dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0