Did you know..


Visste du...

att jag vill - att jag skall somna direkt och drömma om dig.
att jag har - En tatuering.
att min senaste kyss - var för inte alls så länge sedan som jag kanske skulle önska.
att jag lyssnar mycket på - regina spektor
att jag funderar mycket på - att tömma mitt sparkonto och dra iväg utan så mkt som ett ord.
att jag pratar - alldeles för mkt och alldeles för fort.
att jag inte gillar - skitsnack och intriger oberoende av anledning till att de sägs - i don't like it.
att min första riktiga kyss - var alldeles för tidigt och inte speciellt bra.
att jag avskyr när folk snackar - skit och tror sig veta så pass mkt mer än vad de egentligen gör.
att kärlek är - oslagbart och samtidigt hjärtskärande.
att jag gillar att - sova länge, träna, ta ett bad och helst detta med ett glas vitt.
att jag alltid kommer att - följa mina instinkter och mitt hjärta.
att jag är förälskad i - mycket om och runtomkring.
att sist jag grät var - igår.
att min mobiltelefon är - rosa och alldeles lagom teknisk för mig!
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag på klockan, lägger kudden över huvudet och somnar om.
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på positiva saker som gör att jag somnar med humöret på topp!
att idag har jag - pluggat och pratat i telefon.
att jag just nu tänker på - att allt kommer bli bra, hur kan det inte bli det när jag är så bra ? (andrea)
att ikväll ska jag - glo på wallander, filosofera över livets stora frågor för att sedan decka i sängen!
att imorrn kommer jag - plugga ännu mer, träna och begrunda mig i filmens värld.
att jag hoppas - att jag kan andas ut och att solen tränger igenom tidigare än väntat!
att jag verkligen vill - Leva varje dag som om den vore min sista!


Kommentarer
Postat av: ida

HAR DU EN TATUERING?? varför visste inte jag det???

2010-03-01 @ 12:47:46
Postat av: a

visste du att jag älskar dig?

2010-03-01 @ 16:12:55
Postat av: Anonym

Ida ida, ja du, hur kan du inte veta? Den sitter på ett diskret och inte alltför ofta blottat ställe - but you will see you will see : )



A,loving you always.

2010-03-02 @ 12:21:10
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0