det finns kopior och så finns det orginal



Min gamla vän Tove - ett riktigt orginal!
HerreJösses säger jag bara. När hon var i usa och jobbade som au-pair mejlade vi långa mejl dagligen eller iaf en gång i veckan. Detta var ungefär samtidigt som jag skulle ta studenten.

Och dessa mejl kommer jag nog att radera nu för om någon skulle råka se dem - Ja jag upprepar bara HerreJösses.
vilken sjukt rolig tid det var!

"Du är ingen slampa Elin, absolut inte. Your secret is save with me"
Det var på den tiden då jag hatade det mesta och sket i allt. Jag sårade folk och utnyttjade situationer, men så här i efterhand var det värt det.
Och min vän Tove - Tovelito Lundgren satt där på andra sidan jordklotet och garvade och garvade åt mina bravader och gav mig bra idéer och tankar!

och Tove jag lovar dig att det som står i de mejlen stannar för alltid mellan dig och mig, haha herregud.
Jag hoppas du har det grymt i Australien och tar dom med storm - vilket du alltid gör! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0