a moment of love



Det slog mig under kvällen - jag är så jävla lyckligt lottad.
För jag har världens bästa Pappa och det är jag så glad för (ja och världens bästa familj i övrigt)

"Jag har försökt förstå mig på killar nu, ja jävligt många år men jag har kommit fram till, efter mkt om och men, att jag fattar fan ingenting - jag vet faktiskt inte hur dom fungerar. Den enda killen man kan lita på och som alltid finns där är ens pappa"

"Ja det har du rätt i"

Och idag slog det mig igen, han är bäst! Inte nog med allt han gör för oss så tänker han gå upp på söndag, när jag vill hem för att köra och hämta mig. Hönsmamma? Jag har en hönspappa också : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är för jävla bra han!

2010-02-13 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0