a laugh



Jag är och förblir en person som älskar underkläder och är inte den som inte lägger ner extra pengar (även om jag är en fattig student) på just det.
Och saken är ganska enkel egentligen. För mig spelar det egentligen ingen större roll om du inte har någon specifik att visa upp dessa ägodelar för (visst är det en positiv faktor i sig, men) det handlar om att känna sig sexig och fin oavsett. Om du känner dig het kommer även andra uppleva det faktum!

Och det var dagens visdomsord - därför sätter jag på mig något hett och smakligt oavsett, tar på mig klackarna och dansar ut i natten för ikväll är det Alla hjärtans dag fest, även där oavsett, och jag ska ha så jävla roligt!

Men först blir det plugg, på en lördag jag vet, men 6 dagar till tentan gör att man måste ta all tid man kan få.

Ciao ragazzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0