24 timmar är inte nog på långa vägar - jag behöver minst 29,5!



Har suttit här och skrivit ned alla mina jävla anteckningar sen någon gång i eftermiddags, ja med ett avbrott för middag. Nu har det totalt blivit 9 a4 sidor och då har jag geriatriken kvar. Gah! Men jag vet att det lönar sig i slutändan.

Så nu tänker jag unna mig att lägga mig i vår jacuzzi, tända lite ljus och lyssna på regina spektor.
Snacka om att glömma bort sig själv, jag ser ut som en bondlurk just nu och det är inte på länga vägar okej. Att jämföra mig nu med hur jag brukar se ut på lördagskvällarna skulle vara som en before och after bild ni vet.
Så ja, nu förstår ni hur jag längtar till badet! Sen ska jag hoppa i ngt bekvämt och sexigt för att sedan glo på criminal minds, ja ungefär när jag är färdigskriven här då.. Att vara student är ett heltidsjobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0