memoarer del ett



Känns som ett kapitel i mitt liv är färdig skrivet, om inte just nu så inom en mycket snar framtid.
Kan kännas nostalgiskt och nästan lite trist, men är de inte det som just livet handlar om?
Att fortsätta skriva på sin egen historia, sin egen bok för att finna vägen som leder en fram?

Det tror jag i alla fall.


En vecka på kreta har spenderats med allt vad livet borde handla om, vad jag kallar livsnjutning. Och idag, dagen efter natten när jag landade på arlanda fortsätter något som enligt mig är livsnjutning, en kväll med mina underbara vänner och kräftor (egentligen är jag ju ingen kräftmänniska - är ju en fisk? Men det handlar om ens sällskap). Kunde inte vara mer lyckligt lottad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0