Elin



EL - står för den egensinnade lustigkurren
I - Idéskaparen
N - Narcisisten

Något sådant? När jag kom hem idag möttes jag av ett paket på matsalsbordet.
Hajjade ingenting? Är det bara för att jag är bra eller vad?
Öppnade och såg ett armband som bara är Elin, Anledningen?
Tydligen hade jag namnsdag igår(!) till min förvåning. Det kunde vi ju firat igår med om jag hade anat.



Och idag är jag som en levande död, ja ungefär något liknande.
Andrea's överraskningsfest som vi hade planerat blev ju en succé. Vi åt, kramades, pussades, dansade (på borden?), drack och gav hyllningsord till varandra om vartannat. Drack va ju rätt verb. Och ändå kunde jag stå upp och föra konversationer, de är fan bra!
Kvällen avrundades till natt som avrundades med mer vin och porrfilm?, diskuterande av porrfilm mer.
Somnade in runt 6 - 7 kanske och drömde skumma drömmar.
Och nu är det film och soffläge! Imorrn börjar en ny arbetsvecka som antagligen kommer bli den jobbigaste av de jag har kvar innan Kreta - men dock mest lönsamma!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0