ät gul snö



Under loppet av de senaste 4 dagarna har jag lyckats vara spontan, galen, sprungit barfota i blött gräs, druckit skumpa så det skulle ha kunnat spruta ur öronen och bara levt. Levt är det rätta ordet bannemej!

Inatt eller snarare sagt imorse somnade jag in lagom efter taxifärder till och från mcdonalds och tokstan, med ett leende på läpparna och en skrattandes Elin bredvid mig. Jag säger bara morgan pålsson.
Och vädret idag? Ja vi har vi att säga om det?
Speglar väl egentligen mitt tillstånd, mer det kroppsliga då än det själsliga för just precis nu mår jag Så jävla bra med alla härliga jävla människor som existerar!

Och de som inte är härliga har jag och Andrea bestämt oss för att lasta över till en öde ö där kan de få sitta och fundera över sina svagheter och misstag, eller bara sitta, moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0