Sås skare va!



Mitt mogna beteende under påskhelgen har setts som allt annat än moget. Vad gjorde jag under påskhelgen?
Jeff och Leo var lite fundersamma över varför jag dissade deras fest.

"Alltså egentligen är det här rätt otrevligt, men alltså för att förstå allvaret. Om du skiter i våran nästa fest kommer både jag och Jeff att ta bort dig som vän - på facebook!"

Jag känneree, allvaret, bäst att ta dig själv i kragen fröken Odell!



Jag och Blunder har så grymt grymma planer - men vad kan man annars förvänta sig av dom i de djupa havet?

 



Det är rätt komisk egentligen - att vi ser oss själva som gula tjocka fiskar och som egentligen bara är EN och inte TVÅ. Men det är charmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0