Min bil har blivit våldtagen



Igår hände det .

Låt mig tillägga att det lär ha hänt ungefär någon timme efter jag tänkte att jag va så glad för min bil med nytt batteri noch ny ruta (som jag äntligen fått ihop pengarna till)

 

Pratade med fisken senare.
Jag : "Alltså allt går liksom bra just nu. Sen bajsar en fågel på min bil efter att ngn har våldtagit den. *börjar snyfta*"
Fisken: "Men Elin! du kan inte gråta för att en fågel bajsar på din ruta. Du är störd. Det löser sig"

Så om livet är problemfritt kan du ju be någon backa in i din bil utan att skriva en lapp - va helst student med pengar som räcker till ungefär 5 biobesök så kan ditt liv få lite mer negativ bemärkelse!

Irony.

Kommentarer
Postat av: Vester

Erkänn att det var du som kört in i nån stackares bil och själv flytt brottsplatsen ;)

2010-04-30 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0