High up above or down below



So much to do - so little time.
Så många ord, meningar och tankar som aldrig kommer ner på print.
Tiden, omständigheterna eller bara en slags feghet?

Vem kan man egentligen lita på?
På riktigt, falskheten hägrar väldigt ofta hos mångt och mycket.

Säger som matilda sa
"De som är på riktigt står alltid bakom dig. Vad som än händer"

Imorrn ska det bli träning för nu håller min bihållsinflammation på att släppa och jag tänker inte - Jag upprepar INTE bli en slapphög med potatis tills sommarn bara för att jag sitter med mitt examensarbete de vakna timmarna jag har.

Man kan vara snygg, sexig och smart!


En kopp kaffe och en pratstund 6 år senare? Skumt, riktigt skumt. Samtidigt kan jag inte tycka illa om folks spontanitet!

 

Sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0