Here comes the snow dadadaaa..



Så vaknar man och hör hur det regnar på taket? Igår var det ju vår? Hur ska jag kunna springa i mina nya löparskor i detta väder?
Näe vet nån va.


Har förtillfället i mitt liv just nu inte så mycket tid eller ord. Vet inte ens riktigt hur jag fungerar. Jag tänker inte och jag känner inte, jag är lite av - off helt enkelt. Alldeles för mycket runtomkring för att jag ska kunna ta tag i saker och ting, för att jag skall kunna känna. Ibland känns det dock även jävligt skönt att slippa det där, röriga.

Sitter och skriver på examensarbetet samtidigt som jag har malou på i bakgrunden, idag diskuterar de sexköpslagen - ska man förbjuda prostitution också eller enbart som det är nu, dvs. att det är förbjudet att köpa sex? Stört att den frågan ens kommer upp - Tycker jag.




Är jävligt sugen på att göra en helomvändning nu inom en snar framtid (så fort min första lön kommer in).
Eller så kanske man ska satsa till hösten istället - men brunt hår kan ju vara något - Eller?

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

hah va snopen jag blev när jag går in på din blogg o jag är med på kort! haha..:P



Elin söt! Mår du bra? helomvändning var det snack om, kanske klippa kort och färga tigerkaka färg?! :D :P!!! haha PUSSSSS

2010-04-24 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0