självdisciplin finns inte med i mitt vokabulär



Onsdag idag, Jhon kallar det för lill-lördag - jag kallar det för två dagar kvar tills fredag.
Imorrn är jag ledig (Läs Självstudier) och skall spendera en hel del tid med just studier.
Om jag bara kan få mig själv till att sluta hitta andra sysselsättningar, näe.
Imorrn ska jag göra ett aktivit och deltagande försök till att skriva ner ngt vettigt!
Ska man satsa så ska man göra de ordentligt.

Synd att självdisciplin inte riktigt existerar i mitt liv.
På fredag är det kalas och det utan råge!
Femfemnoll har ett års kalas och kommer va lite nyförändrat så trilla förbi vettja!

(nu slutar jag vara reklamannons)


Känns som det är dags för sängen och kanske ännu en oroväckande dröm - ibland alltså!




härlig men gammal, hyllning till min fisk - för att du är du och jag är jag!


Kommentarer
Postat av: Blunder (ögren)

Tack fina du! Men elin, VAD FAN är det där för bild?? hahaha

2009-10-01 @ 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0