run bitch run .



Jag är helt enkelt sämst på att uppdatera. Jag får skylla det lite på att mitt liv för närvarande består av två saker:
* Vara student på mälarsjukhuset i Eskilstuna (dvs.jobba gratis)
* Sova
** Träna
Och jobba. (** = skulle vilja oftare men verkar inte hinna).

Jag kunde inte trivas bättre men visst är det hårt att gå upp 05 för någon som är bortskämd och sovit till 10 varje dag hela sommarn - kaffe håller på att bli min bästa vän!

Mitt vilda nattliv har även det legat på hyllorna ett bra tag. Men eftersom att min jhonjhon fyllde 20 år i fredags kunde jag ju knappast missa hans firande på lördagen - och OM det firades!
Hade en förträfflig kväll med skönt folk (de osköna behöver ju knappast nämnas-).
Fredagen spenderades på bio, föräldrarna ville bjuda på "Flickan som lekte med elden" och OM den va bra!
Jag dog flera gånger - ångrade lite att jag inte läst boken innan.

Så kort och gott - Lev väl!




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0