mindfucked



Min något form av konstlade migrän störde mina drömmar ngt enormt inatt. Allt ifrån seriösa samtal från oväntade håll som jag verkligen ville ha reda på vad det handlade om, till försovning - resulterade i att jag trodde jag försovit mig när klockan ringde - missade träningen. Fick iofs mer sömn, sen dess har jag bråkat med min huvudvärk, tagit 3 ipren och druckit massa vatten. Fortfarande är jag fucked i huvudet, känns som någon kört över hjärnan alt. manglat den.

Allt detta resulterade i slutändan till en lugn kväll, vi stannar inne med naturgodis och 'stockholm boogie'.
Dvs. jag chockar och läser en jävla bok senare.
Är det någon slags vuxenhet som börjar infinna sig eller är jag bara uttråkad?
Tåls att tänka på, mänsklig utveckling eller ett stort steg för mig.
Den här sommarn har jag fan läst mer böcker än jag gjort under hela min livstid!


ska ta dig må du tro!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0