jagkläravmignaken



Ända sedan vi flyttade in i det här huset och mina tonårskänslor revolterade om och om igen, har jag fått höra att jag inte skall stå och byta om i mitt rum hur som helst, det är stora fönster och lätt att kolla in.
"OCH!?" va oftast 15.åriga Elin's svar.
Numera har jag ju kommit över det där och orkaar inte riktigt bry mig.
Får tänka sig för ibland.
Men inte idag.
Idag har jag visat mig hel naken för ngr byggkillar som skulle till grannen. Mitt rum va halvupptänt och de va mörkt ute - dvs jag ser ju inte ett piss utanför. Förens jag ser billjus som blinkar och killar som pratar,skrattar när jag skuttar omkring i mitt rum, först helnaken för att sedan dra på mig ett par av alla mina heta hipsters - ah.
Jag sprang runt hörnet och gömde mig, inte har jag problem med nakenhet men kanske inte för vem som helst?

En sak som är säker, jag lär ju gjort deras kväll lite roligare och det kan jag lätt bjuda på : )


Imorrn är det dags för min första praktikdag för den här terminen. Kl 07 börjar jag i e.tuna vilket betyder att jag går upp innan tuppen imorrn. Men de är det värt, och likaså att få sova i min säng, det är få förunnat. Vaknade upp idag med en magvärk som inte va att leka med, kände mig halv och lite nedstämd.
Ni vet när ngt hänt som man inte riktigt kan minnas, eller när man drömt ngt jobbigt som gör att man känner sig på ett visst sätt?

Massa skit ord egentligen, som bara skrivs ihop utan mening, men det jag behövde idag och kanske fortfarande gör är en trygg famn, att känna en annans armar lindade omkring sig, även det är få förunnat.

Hur vet man vilka vägar man skall välja? Vilka val som är självklara och hur rätt eller fel blir just det? Jag är lost  Och hur kan människor va så jävla skumma? Det spelar faktiskt ingen roll ibland.

Nu blir det sömn för imorrn kör vi!
Sleep tight!

 

Halleluljaa


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hahaha elin, sånt händer bara dig:D men det är väl bra att du underhåller andra iaf:P <3

2009-09-02 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0