jag var uppe på taken och såg ner på alla människor som dansa och rulla runt



"jag är så rädd för att sluta i ett gathörn
jag har det i mig
jag känner det, ibland är jag så nära
"
- Parken.


Det känns svart och lite tomt här, vet inte varför och hur.
Vet bara att jag behöver en trygg famn, en kram och någon att somna bredvid.
Jag har blivit en sån mes - riktig en alltså.
Jag vill inte sova ensam längre, typ aldrig, förutom då jag är riktigt jävla trött och deckar på en gång.
Känns inte riktigt 100 tryggt liksom.
Dessvärre passar inte det med min egoistiska sida som är ego till ett tusen procent och älskar att kunna ha 2 täcken och 4 kuddar helt för sig själv. Men vad gör man?

Kanske beror allt på att jag kom att tänka på dig igår. Något som gör att det finns ett hål i mig i grunden, något som jag oftast blundar för.
Påminnelse.
Hur länge sen var det inte som jag besökte dig?
Ett år sen?
Vissa saker är så svåra att göra, så svåra att tänka på. Du finns alltid här, på något sätt, samtidigt som jag önskar att det vore så himla mkt mer.
Du är saknad, så jävla saknad.


Imorrn är det dags för en ny vecka, upp 05 för att bli mer lärd.
Mer lärd än full - Fullärd ; )
Fiffigt va.
Sen hoppas jag på det bästa inför veckan - håller tummarna för både det ena och det andra!!
Träning är ett som är säkert med start imorrn - Wihoo.
Jeff och jag ska va slimmade till hans 21 års kalas - visst?
Det är en plan!

Godnatt Sverige!





Kommentarer
Postat av: Andrea

jag kan vara din kram! eller skickar i alla fall en massa:-):-):-)

2009-09-07 @ 20:34:14
URL: http://aout.blogg.se/
Postat av: J

låter som en bra plan Elin =) jag är fullt upptagen med att ordna inbjudningar som ska ut imorgon, men hur fan gör man!? inte så att jag skickar på posten direkt..det var fanimej lättare på mellanstadiet när man kunde dela ut i klassrummet eller på rasten...what the fuck hände?

2009-09-07 @ 23:32:02
URL: http://lifeofjeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0