it's in the a b c of growing up.



Jag har inte varit riktigt ärlig här på bloggen känner jag. Finns mkt som jag borde ha skrivit ut med STORA bokstäver och som borde ha fått både ett, två, tre, fyra,fem,sx,sju osv stora utropstecken. Men som bara inte sagts!

Men nu är det confession.

* Jag har tatuerat mig. Ja det är sant, jag gjorde det i spanien och ja det gjorde ont. 
Nej jag har inte ångrat mig - den är en skit snygg het del av mig som jag varje dag tittar på med pirr känsla i magen!
* Jag har fått ett extra jobb (ett till) på world class. Ja det är kul och det passar mig utmärkt!
* Jag kommer antagligen (om jag visar framfötterna) få ett jobb på akuten inom en snar framtid vilket inte kunde bli bättre för min utbildning och framtid.
* Jag skall flytta från stan.

Mer än så säger jag inte.
Ikväll får vi se vad som tas för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0