en plantbuske



De passar bäst in på beskrivningen av hur jag känner mig för tillfället.
Inte för att jag är spec. hårig el. så, näe snarare sagt ofixad.
Kändes som de va år sen jag sov, ännu fler år sen som jag satt ner utan att va påväg,
tusen miljoners minuter sen jag målade naglarna, för att inte tala om ansiktsmask? Hallå?
Jag är på sjukhuset hela tiden - och inte ska jag klaga egentligen för jag trivs.
Behöver bara få känna mig het, fräsch och sexig, helst i ngt annat än vita arbetskläder.
Som jag alltid lyckas få i för stor storlek!
Så till helgen blir det ändring.
Naglarna ska målas, ansiktsmasken ska på, benen ska gnistra och klackarna ska på!
Jag trivs bättre där uppe än här nere (mini elin).

Sen att det är mkt som händer nu runtomkring är också en femma, och att jag trodde att min väska blivit snodd på visningen gjorde mig jävligt upprörd när jag gasat hem 22 på kvällen för att gå upp 05. Men allt kom på sin rätta plats!

Imorrn blir det tidig uppgång p.g.a. lite jobb. Sen blir det solning, de är jag fan värd samt bilen min är värd att tvättas.
Jo.



jag har kommit underfund med att de stora talen, det stora X.et i livet och ekvationerna är kanske just outlösliga just för att de inte går att lösas.
Vi är något odefinierbart som det inte finns ngt svar på, ngn rätt väg eller uppställning för att få ut det.
Vissa saker går inte, hur de än vrids och vänds på, hur passionerade (svårlösliga) de än är.
Då tar man ett lättare tal och känner glädjen över att lyckas!

Det var livets ekvation!!

Livet går ut på glädje, lättja, lust och lycka i en salig blandning - och inget smakar bättre än det!



Dagens kloka ord av elin - student! Fy fan va jag är bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0