05.43



Igår när jag kom ut efter träningen möttes jag av en grotesk syn -

På min bil, på min ruta är det någon som lagt den största snorlobban jag någonsin sett i hela historien, jag fick två infall.
Antingen att spy
Eller att ta en mms bild och skicka.

Jag tänkte dock att det kan ju vart en fågel som va bajsnödig, hoppade in i bilen och använde min bästa vän till insekter och annat skit - spolarvätska.
Men frågan är ju, lobbar någon på bilar eller va de en fet fågel?



sen kan man också fråga sig va jag gör uppe vid den här tiden. förutom att jag är halvbränd.
Jo gott folk, jag ska åka till mitt andra hem just nu, nämligen sjukhuset i eskilstuna.
Återkommer senare!

Säger som jeff - snart är det fredag!

Kommentarer
Postat av: J

och på fredag ska vi dricka sprit! jag har säkert 20 vinflaskor och några absolut som behöver drickas upp. Så get ready! ;)

2009-09-30 @ 22:24:38
URL: http://lifeofjeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0