Nu vet du vad som väntar dig - rakt i pannan!



Jag hänger inte riktigt med mig själv. Och jag suger på det här sociala - ja som alltid när jag har praktik.
Under två dagar har jag sett en massa jävla ryggrader kan jag berätta - men mer än så säger jag inte.

Mitt yttre känns grått - trist - vad skulle jag inte göra för en nyfärgning och lite topp av slitna toppar?
Känns som varje dag är en maskerad med alla konstiga kläder man måste ha på sig, endast ett få tal har fått sett verkligheten. Men grått blir det annars. Känns som jag är en hög som bara går och inte nog me de har jag ju haft en dunkade huvudvärk hela dagen- Så det som återstår nu är att ta en ipren och hoppa i säng, vem har tid att bli sjuk när livet snurrar alltför fort.

JA inte är det jag och med tanke på att jag strax uppnår en äldre siffra borde jag inte sakta ner utan snarare öka farten så man lever fullt ut!

(ja jag kanske bjuder på en bild sen)

Kommentarer
Postat av: Elin

På Fredag blir det du&jag i våra orientaliska skepnader, hur roligt kan inte det bli? plus en vinare, cant wait!

2009-10-28 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0