någon dag kanske jag kör över dig här utanför




Jag är så otroligt jävla less på den här stan och med allt det har att innebära.
Skitsnack, så grymt mkt sliskigt snack om andras liv, vad vem gör med vem, när de gör de, hur de gör de, hur ofta, vem vet, vet alla, va hon me han igår eller kanske me han - bäst att va ärlig för omtankens skull.

Missförstå mig rätt, jag är trött på Det här. Känns som jag blir äldre och äldre, ser mer och mer saker men allt står still här, det enda folk bryr sig om här är intriger. Och jag orkar inte det mer.
Jag vill inte och jag känner mig över det.
Det som räknas är det här, kanske är jag totalt lost där. Men som det känns nu.. - jag kan inte ens skriva i hela meningar.

Det jag vill få ur mig kanske är mer än ord värt, jag har aldrig varit bra på ord.
Jag är mer en handlingsmänniska.
Vem ska man lita på när världen är som den är?
Varför ska jag ens fråga mig själv
Jag är trött på att behöva bli påverkad.
Trött på att känna obehag inför en annan människa, att bli äcklad och vara otrevlig.
Jag är egentligen inte otrevlig i grunden - men jag måste.



Jag fyller 22 år om lite drygt en månad, det slog mig idag.
Vart är jag?
Hur långt kommer man på ett år?
Jag vill inte bli gammal här, för jag tror att det fortf. kommer va exakt likadant.
Hur länge ska man hålla på

Jag klarar mig - det gör jag alltid.
Men det kanske är dags för en time out, eller för folk att få en mening med ngt.


En annan sak jag hört här ngr gånger, som verkar vara ett stabiliserat rykte (dvs. ngt som folk verkar tro ha sanning i sig) är att jag varit gravid under min gymnasietid, nära på att hoppat av men sedan gjort abort.
Och vart kommer det ifrån?
Nej. Ibland tror jag att folk saknar intressen

Gå in på www.youtube.com och sök på family guy - kanske hittar man något mer underhållande då?

Ibland känner jag mig bara så jävla otillräcklig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Elin! Det är ett faktum att Södertälje alltid kommer vara Södertälje. Det gäller att se bortom all skitsnack o falska människor - o lägga all sin tid på bra människor o roliga stunder med dessa bra människor. Att bara skölja av sig de folk säger är svårt men så mkt mer rätt än att ta åt sig av saker som inte är sanna. Om folk vill prata låt dom göra det, du vet vem du är och det gör dina vänner med:-) skit i alla idioter!!!

2009-10-02 @ 11:31:10
URL: http://www.foffia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0