kvinnlig intuition



Vilka ord egentligen, det suger.
Jag tror jag blev född med det, känner långt inne i mina vener, i blodet som rinner genom ådrorna - det suger.
Jag hoppas lite på båda sidor, men jag kan inte hjälpa ödet. Det är det värsta, jag är som en blind.
Jag kan inte hindra saker från att ske med min inverkan eller utan.
Det är inte en dålig egenskap det bara Är - ödet helt enkelt.

Drömmarna gjorde mig bara förvirrad och jag vaknade med hjärtat i halsgropen invirad i allt täcke som kvävde mig.
Luft - jag behöver luft. Andas.
Jag skulle behöva gå på deetox - hjälper det hjärnspökena?
Känner som Carrie - det vänder.


Har för övrigt haft en av de härligaste helgerna på länge. Jag och Blunder låg i varsin soffa igår och delade på ex antal skratt!

"Kiss my hand!! And i want you to lick my toes"

Halloween utklädnaden är färdig och jag känner succé på lång väg!! Kommer bli galant - ska försöka hålla mig från att berätta - fast man kan ju alddrig veta hur det går.

Nu kör jag på ordentligt me deetox och hoppar in i bastun för att sedan kleta på en ansiktsmask och äta lax till middag. Sa jag att helgen har varit nykter?

Och att lördag kommer bli gaaaleeet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0