just för noow



Om jag hade en hastighetsmätare på hur tiden flyger iväg var dag skulle den gå jävligt fort!
Imorrn gör jag exempelvis min sista dag på min praktikplats - kom dit för 8 veckor sedan och det känns som minst hälften!

idag har jag satt på mig brillorna och gnuggat mina hjärnceller och lät min inspiration flööda och om det kändes bra! JA! Nu är ett seminarium klart - Återstående: 4 hemtentor. Kommer sitta som en prick över mitt i på lördags alt. söndags kvällen.

Alldeles nyss avslutade jag en timmes samtal med min Koala som flytt sin kos till Paris. Va så skönt att få höra din stämma och skratta tillsammans igen! Att du fattas mig är ingen större surprise men plötsligt med ett samtal kändes du så mkt närmare än vad du är! Mitt hjärtas guld.


"Du kan ju hitta en fransman som du kan få stoppa upp fingrarna i röven på.  Låter det som ngt?"

Och det gjorde det bannemej!!

Va finns det för konstiga människor egentligen? Vilken kille VILL så gärna ha fingrar uppkörda i röven att de tjatar om det?

Människor är konstiga, framförallt utanför Sveriges gränser! Och det var dagens fråga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0