jag har ingenting i mina strumpor - bara tår och sånt.



Idag har vart en så bra jävla dag!

Jag glänste- Glänste på mitt seminarium utan så mkt nerlagd tid. Alla skulle få konstruktiv kritik, tips och råd, plus och minus - Jag fick enbart plus!! Hur nöjd blir man då?!

Jag kan för en gångs skull svara - ASNÖJD!
Man kan verkligen ha allt - We have it all!
Och imorrn är sista dagen på sjukhuset för denna vecka sen är de helg med allt va de innebär.
Bara för att jag är så Smart så bjöd jag mig själv på solning vilket kändes som år och åter år sedan!
De va laa gööött.
Nu ska jag föräta mig på mandariner eftersom de blir min nya diet fram tills halloween - varför kan jag ju inte avslöja men kul kommer det bli.
Förresten har jag kommit på en ny diet - studentdieten!

Den går ungefär ut på att äta de du har råd med som student - vilket inte är så mkt eller äta gratis så ofta och så mkt som möjligt!

GAAAH!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en kanin i min strumpa också

2009-10-15 @ 18:37:39
URL: http://f-odell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0