what to dooo



Jag har i alla tider, så långt jag kan komma ihåg va i bra timing me min födelsedag och matchande önskelista till.
Ja tills för kanske....2 år sedan? Ja jag är som en bortskämd unge som kanske inte blev vuxen förens vid 20 års ålder, men nu får jag lite ångest. Nu börjar det närma sig och jag försöker -destruktivt dock, komma på vad det är jag önskar mig.

* jag vill ha större bröst
och smala lår
* mer champagne

* en ny labtop
* nya smycken
* presentkort på skor
* en ny lur
* en resa till london el new york.
* fina underkläder

* jag vill ha större bröst
* och smala lår
* MER CHAMPAGNE!!

Jag vill deeeeet, vill ha deeeeeet. Och jag vill ha det nu nu nu, åh gör sen till NU!
NU NU NU - kom igen och ge mig de jag vill ha nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0