dagens oskuld



Idag har jag provat på ngt nytt, de va lite obehagligt och det gjorde lite ont men jag klarade av det......




Jag stekte falukorv. JA, jag har aldrig gjort det förut. Och jag vet inte om det beror på mina dåliga och få erfarenheter i köket eller om det helt enkelt är så att jag inte äter falukorv.
När jag stog där i köket och slängde ner de där äckliga bitarna i stekpannan som bara skvätte fett så kunde jag bara minnas en enda gång som jag varit med om ngt liknande förut.
 Ja förutom köttbullar.
För flera flera år sedan när jag umgicks med patrik. Det är den enda gången jag kan minnas mig ens öppna upp en falukorv, ta bort det där äckliga skinnet och sen få äckliga varma fettfläckar på en.
Tror iofs att han fick göra det mesta av jobbet och att det slutade i någon form av matkrig - anyway.
Helt ny erfarenhet för mig och ingen som jag tyckte spec. mkt om.
Men mam måste ju prova allt en gång!


Tror dock aldrig att jag gör om det igen, de va discusting



Ser man ju på de - hur fräsch ser den där ut på en skala??
Ofräsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0