alkohooool



Vindimmorna har precis börjat lägga sig - eller sprit kanske man ska kalla det. Ta de för va de är!
Igår va de kalas och likaså jag - jag va i mitt esse fram tills drygt kl.6 imorse.
Jösses.
Jag säger ju det - man ska inte bjuda mig på shotar och drinkar för jag har  i n g e n  koll på vad jag gör.
Ex. antal uppringda nummer, ex antal mkt konstiga sms? Va kommer det ifrån?

Jhon blev arg på mig, tydligen hade han letat efter mig då jag försvann iväg för en stund.
Vart tog jag vägen?
Jag gick till texas och drack drinkar. - va liksom?
Typiskt mig!

Idag när jag vaknade upp efter vad som kändes som en kvart sömn mådde jag ändå oförskämt bra, behövdes bara ett glas vatten och en uppfräschning - sen va jag tipp topp!
Så jag landade hemma lagom till runt 2 och nu börjar jag känna mig manglad.



 

Ikväll kryper jag ihop under en filt med min katt och glor på en bra film. Idag är det höst och jag är 31 dagar närmare min 20++ dag.

MEN FY FAAN VA ROLIGT JAG HADE IGÅR!!!! VÄRT VARJE DROPPE.

Jag chokaaar!!!!moahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0