weekend 2.





 Mitt uppe i ett samtal på minako en solig fredagseftermiddag

Inga: "Jag har tittat så mkt på gossip girl nu att jag tror att jag är Blair *överlycklig*"
Elin: "Okej, men det är du inte, du är inte lika elak *fortsätter äta*"
Inga: "Nej men jag kan bli *omänskligt smajl* Och du serena, vi är lite som dom, B & S"
Elin: "Men vi bråkar alldeles för lite *fortsätter trixa med pinnarna*"
Inga: "Men vi kan bråka MEEERAA *om möjligt, ännu omäsnkligare smajl*"

Elin tittar på inga med en lite förskräckt min medans inga är helt inne i sitt omäsnkliga smajl och ser ut som hon kommit på världens bästa uppfinning - hur vi egentligen kan ha ett liv som dom i gossip girl.




Totally crazyy

Kommentarer
Postat av: B

Hello S!

HAHHAHA!!! Idag satt jag och fantiserade i leveransbilen om hur det skulle vara första gången jag träffade på Nate. Till skillnad från Blair tänker jag va tillsammasn med honom och inte chuck! blä Tänkte att jag skulle ta mig ett flyg till hans adress och typ vänta utanför hans dörr/port tills han kommer ut och fråga efter vägen.. JA! haha sen fortsatte jag fantisera om hur han ska vis mig vägen dit tills att vi kysser varandra.. Ja ok ska genast ta ut boxen ur dvd och återkomma till verkligheten.. imorgon kanske... :) förlåt att jag inte Callade dig. men jag är efterbliven. hörs imorgon!

XoXo B

2009-05-21 @ 01:41:05
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0