weekend 1.



Lepran på balkongen i en härlig diskussion om föregångna fyllor i ungdomens härliga dagar

Ida: "Jaa fast från min mösspåtagning kommer jag inte ihåg ett skit!"
Jag: "Kanske för att du inte va på din mösspåtagning??"
Ida:"VA? Va jag inte?? Nej nu skojjar du med mig??"
Jag: "Nej, jag kommer ihåg att jag prata med enkan om det, men du va inte där, va väl och tofflade vad vet jag, så inte konstigt att du inte kommer ihåg den!"
Ida:"jahaa..vaa, jaha, ja ja, okej, nej då förstår jag det.....hur kunde jag missa min egen mösspåtagning???"




you make me say yeaah yeah - stört skön tjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah det där va ju helt sjukt... Jag e ganska knasig...

Tack för att du håller ordning på mina blurriga/oexsisterande minnen !!! haha.. Puss på dig från mig..

2009-05-18 @ 19:41:22
URL: http://idacorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0