Tell me would it make you happy baby



Inom loppet av mindre än en vecka har jag lyckats att både göra en uppljusning av håret och likaså tänderna.
De senas nämda väntar dock att se ifall det tog mkt eller ej.
Ont gjorde de i vilket fall.
Fast ilningar kan jag inte klaga så mkt på, mer brännande känsla.



Det enda dåliga är väl egentligen att jag varken får dricka te, kaffe eller rödvin nu. Fast iofs har jag aldrig kunnat dricka rödvin iaf så de är nog bara bra!
Men ska man va fin.....JA.

Åkt till skärholmen och köpt bomullspinnar och aceton - totalt onödigt.
Kört lunchspinning.
Varit hos doktorn
Skulle kört kvällsträning egentligen - men faktumet att jag sovit ca 9 timmar på två dygn gör att jag bangar.
Jag ska lägga mig tidigt inatt för ngt säger mig att morrondagen kommer bli fullspäckad.

Med just ordet full centrerat som dagens. Elleer?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0