sommarsommarsommaaar



En things to do lista över sommarn. Dels för att jag är en härmapa, dels för att jag behöver påminna mig om mina mål och dels för att jag är alldeles för bakis(still) för att orka använda ngn utav mina hjärnhalvor, egentligen.


* Ta en sista minuten
* Åka på en roadtrip
* Natt- & nakenbada
* Få grymt bruna ben
* Ha mysiga picknickar med allt av sommarens goda
* Dricka härliga drinkar
* Ha vattenkrig
* Lite mer utomhussex
* Äta jordgubbar doppade i choklad
* Grilla överdrivet mkt
* Göra dagsutflykter
* Åka till liseberg & gröna lund
* Spela minigolf och hoppas på ett tålamod (?)
* Överdriver mkt sol vill jag ha!!
* Uteserveringar i överflöd
* Blöta nätter med vandringar hemåt i soluppgången
* Träna som aldrig förr!


Ja en del grejer har jag att uppnå, för övrigt kommer jag också jobba som en gnu på brännan och ja på jobbet med...







Kommentarer
Postat av: Frida

mmmmmmmmmm, sommarsommarsommar! jalla lite nu va, jag börjar fjälla och se ut som en fisk? fiskpenne fiskpenne hohoho :-)

2009-05-23 @ 23:38:07
URL: http://missodell.blogg.se/
Postat av: Johnny

din sista minuten mååå du ju inte behöva ta en längre funderare på. speciellt med tanke på att nästan alla dina punkter kan uppfyllas här :)

2009-05-24 @ 08:23:49
URL: http://jagsaknarjohnny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0