shake shake




Jag glömmer bort så viktiga saker ibland! Som att berätta om helgen?
De har jag typ inte gjort, förutom att jag jobbat.
Så ska dra en liten rolig redovisning om fredagen.

Jag och inga beställde sushi, åt, jag låg i soffan och halvsov medans hon fixade sig.
Sen kom sara och vi drog upp till sthlm.
Va vi gjorde där är censurerat (censuerat?), men roligt va de och vi vet nu hur inga skulle se ut om hon bodde i en buske.
Efter det bar det av tillbaka till stan och vi körde på en liten nykter utgång.
Drack vattenglas efter vattenglas och dansade.
Tillslut ville frank va lite snäll så han gav oss en varsin citron bit.
Då kom jag på den total härliga idén att vi skulle låtsas shota tequila, som i själva verket va vatten.
Så fransisco ger oss varsitt shotglas med vatten, varsin saltpåse och en till citron.
MM, vi kunde fått jordnötter också, men va mest sugna på popcorn.

De som händer sen är ngt som jag fann ganska komiskt.
På ngt vänster blir vi helt plötsligt inringade av typ 3 gigantiskt stora killar som börjar snacka träning med oss.
Alla tränade såklart på Axa, förutom jag då som fick försöka stå upp för wc.

"Alltså jag va och sprang på löparbandet på wc här i veckan och jag svettas verkligen när jag kör ni vet,. det bara sprutar svett!! Och då går de en tjej på löparbandet breve och pratar i telefon och typ kollar äckligt på mig. Hade sån lust att säga åt henne att man ska ju träna om man tränar. visst?? Fan betala 599:- i månaden och sen stå där. Man ska ju svettas visst tjejer??!"

"Ehm javisst..det är bra att svettas..."

Samtalet fortsatte lite och fler anknöt sig, helt plötsligt kom vi på den ultimata idén att fråga dom va dom gjorde när dom inte svettas som grisar (?!)
"Spelar hockey, i A-laget."
"jaaahaaaa"
Jag kollar på inga och jag tror hon gav lite respons på min blick.
"tycker ni om hockey??"
"ehm jaavisst, de kan va kul att gå på. en av de få sporterna som faktiskt är roliga att gå på"
"jaa menvisst, jag håller med, de är riktigt kul, jag är ju inte så känd här, men jag va riktigt bra i norrland"

Sen drog vi oss bort.
Men det är ju typiskt oss.
Jag ville egentligen bara skratta, för de är så Komiskt.
Ja, vi tycker om hockey, ibland..


Kommentarer
Postat av: Fjalar

Nästa gång ni missköter er så måste jag tyvärr neka er i baren! Jag har aldrig sett er så nyktert-berusade! Skärpning!

2009-05-05 @ 18:10:37
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/
Postat av: Elin

Fjalar visst var det en härlig känsla?! :D

berusade på livet..jiihooo

2009-05-05 @ 19:16:10
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Trine

Åh, mina två favorit hockey-sluts ;)

2009-05-05 @ 19:25:11
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hockeyhora?

2009-05-05 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0