RÖR INTE DE BLIR FETTFÄCKLAR FATTARUU VÄL?!




Kom att tänka på min förkärlek till 'Ebba och Didrik' och vilket jävla dåligt slut den serien egentligen har.
Snodde den ju utav trine här för ngr månader sedan, ja genom inga av trine.
Och själva handlingen i sig är ju stundsvis lite skum, men de är nog därför den tilltalar mig.

Didrik som tror sig kunna spela piano och sjunga på engelska fast han mestadels skriker "cause i love you i love you i looove you" och yrvla virvla.



Tova som är dökär i didrik. För det första, vem döper sitt barn till Tova? De är ju helt förståeligt att hon inte får ngt/ngr!



Ebba som är klockren i det mesta hon gör, framförallt när hon häller mjölk i sitt glas.



Kaj Hussel skulle jag nte ha ngt problem med att vrida nacken av, han skriker på tok för mkt.
Och yrla hon är ju bara allmänt konstigt.

Sen har vi Mårten.,
Mårten är Cool. Han är den där killen som impade på alla tjejer med alla hans grejjer och charm (?!).
JA egentligen är han ju en bortskämd brat som bara vill bestämma och styra över allt och alla.
Men jag tycker han är rätt het om man tänker efter.
Man fattar väl själv att man inte får ta på allt för då blir det ju fettfäcklar?!?!


kolla man ser det ju klart och tydligt!

Kommentarer
Postat av: Trine

Jag skulle ha hetat Tova eg. O min kusin heter de nu. Tack Elin. (jag får iofs ingenting hahahah)

2009-05-12 @ 22:27:36
Postat av: Ingo

Haha kul annalysering. Ja kaj Hussel kan vi ba styla från filmen, vad har han för syfte lixom!? haha ses snart kysshej

2009-05-13 @ 20:30:41
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Ingo

tack för snabbvisiten! Vi skrämde nog bort honom sen när vi var tre! heheh :) pusspuss

2009-05-13 @ 23:28:41
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Trine

Ps. Det är han som spelar Mårten som sjunger den där jävla Tingaling eller vad den heter.. den där på melodifestivalen? Ni vet. äh. Kulö iaf.

2009-05-14 @ 00:28:42
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: fia

alltså bara för att jag ska vara tvärt emot så tycker jag om kaj hussel...jag kommer troligen bli sån där när jag blir stor...tror att stenhårt att jag är bäst på något fast egentligen suger....fast om jag fick vara någon skulle jag ändå var Ebba <3...fast hon lär vara as jobbig egetligen..tack o hej

2009-05-15 @ 23:07:12
URL: http://metrobloggen.se/iceteapeach

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0