pengarsexkärlekhälsavännerfestsommarbrunabenochlycka


  • Pengar - Vi säger JA! (egentligen nej, men tänk positivt så funkar de mesta!)
  • Sex - härligt jaaaa
  • Kärlek - -
  • Hälsa - oftast + just nu +/-
  • Vänner - de bästa
  • Fest - de mesta och flesta
  • Sommar - på ingång
  • Bruna ben - kan tänkas jaa.
  • Lycka - den finns!

Allt det där, plus mat såklart är livet för mig.
(Glömde totalt bort skolan, vilket säger en del - det är sommarlov om 8 dagar).
Det enda som saknas är egentligen kärlek, om man bortser från den vänskapliga som överväldigar mig dagligen.
Jag är och förblir (förhoppningsvis inte) kräsen!

Jag har grymt svårt för att falla.
Svårt för att lita och släppa in folk.
Enbart vissa och de är få.
Sucker.

Om en utsträckt hand fanns där skulle jag nog ta den.
Jag hatar att låtsas vara i en sinnestämmning som egentligen inte passar mig..


Nu ska jag fortsätta på mitt, för 5 år sedan, påbörjade kollage.
Det blir bara snyggare och snyggare med åren!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0