mer vattenfastmascara åt folket!




När jag hade tagit mig hem idag la jag mig i soffan och glodde på den sista delen av Satc- filmen.
Alltså, så fort den filmen sätts igång börjar mina ögon leka översvämmade.
Jag tokgråter samtidigt som andningen måste hämta sig och en del skrattattacker kommer emellan.

Och då slog det mig
Hur jävla underbart är det inte att ha en vattenfast mascara så man slipper allt det där, ta bort, smeta in ngn kräm och börja om.


otroligt underbart.

Och likaså filmen.

It's not logical, it's love......

Att vissa saker är så nära verkligheten att det bränns.
Samtidigt kan man inte ignorera, man kan inte bry sig.




ever thine.
ever mine.
ever ours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0