love love loveee...



Idag blev jag kär.
Igen.
Han får alltid mitt hjärta att göra ngr bakåtkullebyttor och volter både hit och dit.



jag vet inte riktigt vad det är egentligen.
Men han är bara så, åh.
Obeskrvilig-
Gav tyra show en sista chans och då va han med.
Ja.

Bara att jag tycker att hans låt "best friend" är romantisk säger väl en del?

"First we get the talkin, then we get the touchin
If we get pass the phone games we'll be fuckin
I kiss like the french therefore my tongue in your ear
Do it like the dogs do it girl and pull on your hair
"

ja, det är ändå ngting sött och romantisk över det..visst?


Kommentarer
Postat av: Elin & Milan

Ja vi håller med, JÄTTE romantiskt! =)

2009-05-12 @ 22:48:28
Postat av: Anonym

visste väl att just nu skulle hålla med! ;)

2009-05-14 @ 22:37:29
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0