Kofi Annan - Kaffiikannaaan!




Idag har jag varit så otroligt underbar som medmänniska.
Min syster har ju som sagt legat i sängen med typ 40 graders feber i en vecka.
Jag är just nu mellan två kurser, dvs. har ingenting att fördriva min tid med egentligen
(förutom att leva nätterna fullt ut och dansa sönder mina fötter?)
så jag bestämde mig för att göra en fördjupning i folkmorden i rwanda.
Visste knappt att det fanns ett land som hette Rwanda?
Iaf, de blev 7 sidor långt och jag är riktigt stolt, nästan stoltare än över mina egna små hemtentor!

Jag sa att om hon får MVG är jag fan värd ett smycke, helst från pearls for girls eller dyrberg/kern.
Vi håller tummarna!



Gårdagen var en mkt effektiv och fullrulle dag som jag skulle säga. Började ju lite segt men sovmorron, till dryga 13, tog mig hemåt och låtsades göra ngt vettigt. F Ö R D R I V A   T I D E N - börjar bli rätt så bra på det nu, jag och min nässpray.

Bestämde biodejt med Blunder och Milan, vi valde "The uninvited"
"Typ the outsiders vare va??"
Näe, iaf, skräckfilm. Jag vet inte varför jag plågar mig själv. Och att det t.o.m. var min idé, men kändes bra.
Fast även den hade ju sina moments, men i slutet kändes hela filmen totalt onödig, jag fattade ingenting. Hatar när det blir så i slutet ni vet, hela filmen blir ju helt bakvänd?! Strange.

Iaf, drog oss hemåt och sen hämtade jag upp ingo och körde mot rött, jag kan verkligen inte prata i telefon och köra samtidigt. Handsfree el ej spelar inte heller ngn roll, jag kan inte koncentrera mig.

Vi hade lite sminka-och-sexa-oss-framför-varje-spegel-innan-vi-går-ut förfest. Ja nykter sådan.
Så tog bilen ner till femfemnoll och hade riktigt roligt.
De va bra musik (tack fransisco!), sköna människor, en del mer, en del mindre, och många man inte sett på länge!

Lekte lite taxi och åkte ut till statoil med inga, alex, vickan och sofia sen åkte alla hem till varsitt och jag somnade till
"Vid din sida" el va den heter?
Om en mamma som får cancer och hennes ex man.s nya fru, den är jätte bra och jag somnade mitt i, vaknade till lattjolajban imorse.

Klicka f�r att st�nga bilden

ÅH! jag vill ha sommar.
Nu är det bara 16 dagar kvar, sen har jag sommarlov - igen.



P.S  Ett sista meddelande till alla som tycker jag är dryg på krogen!
Jag avskyr när folk drar i mig eller allmänt tar tag i mig, drar i mitt hår eller liknande!
 Därför blir jag irriterad, så försök få kontakt med mig på ett annat sätt/ Tack på förhand! D.S

Kommentarer
Postat av: Blunder (ögren)

Jag är intresserad av en biodejt till, milan med. KUL att jag är så rolig att min otroligt roliga line i telefonen fick vara rubrik - jag är STOLT! Kofffiii annnan kaffiiikaaannann

2009-05-10 @ 22:13:20
Postat av: Blunder (odell)

Jag tycker om biodejter, och typ änglar och demoner nästa? bara jag hinner se da vinci koden först, men den kan vi hyra!!

MEN DU, du är ju rolig?

Du är rolig, jag är rolig.

Du och Jag = as rolig.

2009-05-10 @ 22:34:56
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Frida

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack <3

2009-05-10 @ 22:49:46
URL: http://missodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0