Klockers!




För det första har jag ätit typ 4 isglassar idag, jag köpte 10-pack igår för att min sjuka syster bad mig.
Egentligen är dom inte ens goda, de är mestadels tidsfördriv, sen vill jag liksom lära mig att kunna bita i isglassar,
det har alltid varit ett mål för mig.


Och sen för det andra tycker jag det är komiskt att vara anonym och skriva "hockeyhora ?" frågetecken.
Om det är ngt som rinner av mig direkt är det just hockeyhora, herregud jag har umgåtts med sådana killar sen jag var 15år och har hört det mesta.
Slyna låter bättre
Förresten betyder hora att man tar betalt för sexuella tjänster.
Sen när tar jag betalt?

För det tredje. Jag blir så less på människor i min omgivning ibland och det gör mig ledsen, Ledsen på riktigt.
När dom inte tänker till utan bara gör. Jag kan förvisso också vara så, men har blivit bättre, hoppas jag.
Jag hoppas verkligen att det inte blir alltför mkt nu för det kommer jag nog inte palla.



Sms från min favorit Dj
"Din pappa är beck! Glöm inte att jag sett dina konstverk han har på sin vägg i sitt kontor som du målat. Varför blev du aldrig konstnär? Iofs så finns det ju inga snygga konstnärer så det hade blivit helt fel! Du önskar inte lady gaga, du är den bästa gästen jag har, du dansar utan att önska musik, du får killarna att släpa tungan längs golvet vilket i sin tur gör dom törstiga, du blir full på vatten OCH du missar alltid sista balladen som jag oftast dedikerar till dig, ingen annan. "

Klockers som sagt! och har är riktigt grym på att spela de mesta, typ barbiegirl!
De gör du riktigt bra!
Servera shotar också förvisso, fast det brukar jag oftast glömma bort.
När jag inte kör på vatten dvs!.

// Porr Elin (som andrew tydligen döpt om mig till, varför kan vi ju bara spekulera i)




Kommentarer
Postat av: Hans-Martin

Inga omfester, BARA omtentor! Skål!

2009-05-07 @ 20:20:04
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/
Postat av: Gretegertrud

ÅH vilket namn Hans-martin! Jag känner inspirationen flöööda!

2009-05-07 @ 21:38:37
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0