Kinky


* JA, jag har varit dålig.
Har vart helt förbluffad över chocken trine fick mig att få efter sin sista kommentar om tingaling, att det är mårten??!!

Googlade honom och usch.Jag tar nog tillbaka det mesta jag skrivit/sagt m mårten de senaste 72h.

Jag sammanfattar mig kortfattat idag.
Gårdagen bjöd på en mysig dag på stan med matilda, sara och en tacotallrik, samt en andrew som jag hittade på köpet!
*kramar var en stor del av dagen överlag*
-Bjöd även på sushi och girls of the playboy mansion, jag och inga blev så insatta i diskussionen på 'fråga olle' ang. nya preventivmedel, om man ska lägga en sån där duk så fort man ska suga av nån?
Vill man ha det?
Vill man ha en *fenodom* istället för kondom?
*fenodom är ord för kvinnlig kondom*
-läskiga killar på parkeringen vid midnatt, som hysteriskt slår på bilar och går runt med en systempåse
*observera ENSAM* va ingen höjdare heller.



Nu har det varit spinning, plugg - somnande i pluggandet, försök till solning men ingen parkering och lite busande på stan, körde lite hejvilt för jag verkligen ville se!
*Hemlis*
JAG MÅR FÖRTRÄFFLIGT BRA FÖR ÖVRIGT!

Imorrn är det fredag, jag har beställt en stor sol, en ledig veranda, underbart sällskap, ljus, tilltugg och lite vin.
Vilka är på?
Jag är garanterad
.




Typ sådär kommer det kännas imorrn...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0