It's cool to know nothing!




Just nu/Idag känner jag/har jag bara kännt mig sådär kramig!
Jag vill bara kramas!
Och jag kan knappast skylla på vädret.
När jag imorse satt på tåget, där i mina nästintill oanvända tygskor från förra året och jag såg hur fönstrena blev våldtagna av regndroppar reagerade jag knappt.

De som känner mig vet att jag i vanliga fall får panik och i stort sett skriker så fort jag kommer utanför dörren, men icke sa nicke.
Jag tyckte att det kändes skönt med ett litet regn, plus att det luktade som ett riktigt välbehövt sommarregn!

LYCKA.

Sen att jag fick träna med Blunder, att det gick bra och att jag fick sushi till middag som ett plus i kanten gjorde bara dagen ännu bättre. Och detta på en måndag!
GAH!
Jag är orgasmlycklig, skön mer, ja Skön är det rätta ordet.

Imorron följer en dag som innefattar Sovmorron, ärendeutgörande, säkerligen lite ändringar på eventet om mackan tycker jag glömt ngt (vilket jag säkert har gjort!), träning och solning.

Träning med förhoppningsvis ngn av dessa fina, underbara och för att inte glömma helcoola vänner!

             Och Blunders existens och sköna kommentarer gör mig fullständig!

Ida's svettiga spinningkram lever jag länge på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0