jaajagärlyckligjajagärlycklig



Ibland kan jag skriva sånna där rubriker (ihopskrivet) bara för att irritera folk (LÄS  VÄNNER) som inte riktigt tycker om, eller tycker att det blir så jobbbigt att läsa. Jag är en sånn ibland - irriterare.

Idag har jag hitills städat, jösses vad jag har städat, skrubbat golvet med en tandborste i stort sett, överdrift - men närheten. Jag är även pedant ibland .

Och eftersom mina naglar är välvårdade (IDA) så tänkte jag unna mig en ansiktsmask och lite noppning av ögonbrynen.
Jag älskar att unna mig för mkt som jag egentligen inte är värd.
Så bara därför ska jag göra sådant som jag gör när jag är ordentligt uttråkad - eller bara allmänt vill slösa tid på - Rensa min garderob - göra lite ordning och reda så ska jag se exakt hur många dagar det kan få se ut så.
Just nu ligger allt utkastat på golvet.
Instinkten att bara skita i det och låta det ligga kvar just där gör sig påmind.

Det är så mkt söndag idag! Och eftersom det inte känns som jag kan le längre antar jag att smeten i fejjan gjort sitt .
en dusch - en rensning sen över till ida och säga Byee byeeeee miss italiaan piee.



Jaa jag är lyckig varje vecka måndag, tisdag, onsdag, torsdaaag.

Kommentarer
Postat av: Frida

nu kommenterar jag , "för jag vill inte börja gråta"

mys med förhäxad + godis + säng!

2009-05-21 @ 21:42:15
URL: http://missodell.blogg.se/
Postat av: Gargamel

10 kr låten låter jävligt snålt, han måste varit en kass dj...haha jag tar en femhundring rakt av för poker face. Long time no see Elin, har du tagit en krökpaus? jag hoppas innerligt att vi ses imorn, typ ett vinkade från längst in i hörnan på dansgolvet... its a date! beso

2009-05-21 @ 23:35:54
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0