Intresse??!



Jag har en förmåga att ibland vilja starta bråk. Jag kan liksom säga emot eller irritera bara för att ngt ska hända.
De kan ju bli så äckligt långtråkigt annars. Som här för ngn vecka sen när Blunder körde ner till träningen lyssnade vi på
"I return the favour" el va den heter?? Ni vet den me Keri Hilson.

Anyway.
Sitter och sjunger lite, jag ska ju alltid överrösta och skriker

"I RETURN THE FLAVOOUUUR!!"

Blunder kollar på mig med konstig min och säger
"Vad skrek du nu??"

"I Return the flavour, hörde du inte de??"

"Men Elin, dom sjunger ju FAVOUR, ahahah, du är knäpp"

Jag ska spela dryg och glor snett på Blunder.
"ÖÖH neej! Dom sjunger flavour, vet ju alla"

"Varför skulle dom sjunga flavour?? Du hör ju att de är favour, sluta hitta på!! Du kan ju inte tro de på riktigt?"


"Men dom sjunger FLAVOUR!! Varför skulle dom säga favour? Dom ger tillbaka smaken el va de betyder. Är du trög??"

Blunder med lite allvarligare min, som att jag verkligen skämt ut mig nu, dock fortf. inte otrevlig eller dryg mot mig.
"Elin, du har fel. FAVOUR sjunger dom. Dom ger tillbaka ngt, en gest, eller beröring el ngt"

"Alltså du har ju så fel. Orkar inte ens diskutera med dig"

Blunder börjar nu bli lite upprörd över mitt nonchalanta beteende.
"Men Alltså jag orkar inte med dig när du håller på sådär! Du vet ju att du har fel!!!!"

"Nej nej, jag har RÄTT!! Dessutom är jag äldre, så jag har alltid rätt"

"Orkar inte med dig!!!! Seriöst."

"Äh skojja ba! Klart dom sjunger FAVOUR hahahaha"

"Öh, vaa?? Varför sa du inte de dåå? *förvirrad*"

"Därför jag vill bråka lite. haha"

"haha alltså du är störd i huvudet. TACK!! Jag visste väl att jag hade rätt"




Hon får stå ut med mkt den där firren, men de är en av anledningarna till att hon ska få en fiiin fiin present av mig!

*fast det är ingen hemlighet att jag gillar att tjaffsa, bara FÖR att. Hehehe.

Kommentarer
Postat av: Blunder (ögren)

Blunder, du är bäst! haha, flavour va va va

2009-05-25 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0