I'm just not there



Ibland undrar man ju va man har för msn kontakter egentligen.
Ändå har ju jag typ raderat mer än hälften, men fortf. pratar man ju inte med hälften någonsin.
Och hälften av hälften är ju typ från när man va 15, what's the point??

Känner mig iaf jävligt nöjd även om jag inte är på metallica.
Iofs skulle jag nog aldrig gå på metallica eftersom jag enbart har dåliga/äckliga erfarenheter av det!
typ äckliga människor (läs svartrockar/punkare) som sitter ute på filtar och försöker plinta ner ngn jävla dödsångest låt på en ostämd gitarr.
För mig är de inte musik.
Men som sagt, jag är iaf jävligt nöjd!
Har hunnit skriva lite mer än en A4, vilket va de minsta man skulle skriva tills på fredag, och har nog en del mer att plinta ner.
Har hunnit sola och kom på att mina bröst blivit större.
Jag älskar när man känner sig så Jävla NÖJD.
Så jag åkte till ica och köpte mig lite godis och cola, la mig i sängen och glodde på tv istället för att träna.


Och nu sitter jag här, kär som aldrig förr, i dr.Carter.
Varför kan jag inte falla för en läkare utanför tv.rutan?
Antagligen för att dom inte är lika sexiga i verkligheten.



okej, kanske inte så sexig, men han ser så sympatisk ut.
Åh nu skulle mamma bli stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0