Ihearinmymindallofthismusic



*It breaks my heart
Hur kan jag ha glömt bort regina spektor?
Det borde fan bestraffas!



Förra fredagen på Ingo's balkong kom det fram en hel del sanningar, tankar och händelser långt tillbaka i tiden.
Riktigt girltalk.
Men en sak som vi kom in på slog mig idag.
Vi pratade om hurvida vissa vänner sagt innan utekvällar el. dylikt till oss:
"måste du prata så mkt ikväll? Jag vill liksom också få uppmärksamhet".
Att man då suttit där, tyst hela kvällen för att göra sin vän nöjd samtidigt som man sen fått höra
"de är inge kul att gå med dig för ingen lyssnar på mig" - Jag sa ju knappt ngt?

Anyway, inga sa då någonting som va så klockrent.
"Jag tror att vissa människor skiner mer än andra. Att vissa har speciellare utstrålning och utan att säga ngt kan man lysa upp ett helt rum."


Det hon menade på var att vissa människor (självklart alla vi som närvarade) strålar utan att göra det medvetet och det stör sig andra på.

Vissa behöver liksom inte va aspackade och stå längst fram och skrika för att synas. Utan vissa syns hursom.
Och det som slog mig var att jag verkligen är omringade av sådana människor, som är vackra både på in- och utsidan.
Som skiner även utan världens snyggaste outfit. 
Vi behöver inte vara fulla för att gå ut och dansa hela natten, vi behöver inte klä oss i chockrosa för att synas, vi behöver inte strula med ngn ful kille för att få bekräftelse och sedan säga dagen efter:
 "assåå gud jag va så full igår, varför höll jag på med honom för?"
 vi är oss själva och det räcker. Vi har roligt för vi är vi.

Och jag Älskar det!

                 


*fast det betyder ju inte att inte vi kan va aspackade, strula med fula killar och ångra oss, skrika och hoppa - men vi behöver inte.

Kommentarer
Postat av: Ingolingo

ÅÅhh jag älskar dig!!! och jag kanske kan börja älska når mer!! Vi ska ha så kul ikväll fast jag ska upp i ottan imorgon och jobba! och ja jag är full nU! hööhöhöhhöööööö



och nyss ramlade jag av stolne jag garva så mycket att jag tappade andan... hahahah

jag känner mig hör.. och detta börjar bli för ptivat och pinsdamt för att vara ett blogg inlägg pusssssssssaaaaa lullluuulooooo!





STJÄRTTTA!!!

2009-05-22 @ 22:35:19
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0