idétorka!




Idag fyller sandra 22år
och jag fyller 21 år och 6 månader, på pricken idag!!
Hur coolt är inte de egentligen?
Att sandra är född precis 6 månader före mig!
AAAS COOLT.
Jag är så otroligt jävla uttråkad.
Sitter här och plintar ned tankar jag får av en bild.
Bildgranskning till muntlig examination på fredag.
GAH!
Jag har skritivt ner typ 4 olika tankar och kopplat ann en massa flumm till kurslitteraturen.
Men nu är det liksom slut, ziip. jag har inga fler ideér.
Allt återkommer till typ samma.
Jag blir så irriterad.

Kan jag typ skriva att jag tänker att sängen ser rätt oskön ut??
Att det är viktigt att se till patientens bästa, man kanske inte vill ha en sånn där säng.
Eller?
Åh.
Jag vill ut i solen. om det fortf.är soligt för vad vet jag, inte sitter jag vid laptopen iaf, nej vid den stationära datorn här nere i mörkret.

NÄE. nu är det fan jag som drar till solariet för lite avsnjutning.
Om man inte kan få en massa skit tankar i huvudet kan man iaf få en skit het brun färg på kroppen!

GIVE  ME INSPIRATION!!!!

HALLELULJHAA


image10

nej tack!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker verkligen det är ASCOOLT! :D



Puss!

2009-05-05 @ 11:30:14
URL: http://sandragrzymkowski.blogspot.com
Postat av: Elin

Förstår du att du är precis 6 månader äldre än mig?

det har liksom aldrig slagit mig förens nu, och hur länge har vi inte känt varandra? Sjukt, kanske för att jag är sämst på att komma ihåg födelsedagar :S

Puss!

2009-05-05 @ 17:03:47
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0